• وبلاگ : وب سايت اختصاصي دکتر خسرو محمدي
  • يادداشت : سات روآر، نه سوادرودبار
  • نظرات : 114 خصوصي ، 869 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + خسرو محمدي 
    ادامه...
    11. اخلاقيات و احترام متقابل در شوراي سوم در واقع احترام به همه اهالي است.
    12. شوراي اول و دوم بسته به وسع خويش و امکانات موجود، در جهت خدمت به روستا و اهالي خدمات شايسته‌اي انجام داده‌است، بنابراين کسي از شوراي سوم حق ندارد در دفاع از عملکرد خود از عرض و آبرو اعضاي قبلي مايه بگذارد.
    13. با هم کار کردن، مشورت کردن، هماهنگ بودن، منافع جمع را ديدن،، منظم بودن، سهم خود را از يک کليت درست انجام دادن، درست دنبال کردن آيين نامه‌ها، تخصص و نظرات تخصصي را پذيرفتن، مي‌تواند از ويژگي‌هاي بارز شوراي سوم باشد.
    14. قطعا نقدشوندگي، تحمل، سعه صدر، پذيرش ايده‌هاي جديد، از مهم‌ترين ويژگي‌هايي است که اعضاي شورا براي حل مشکلات و در مسير توسعه روستا به آن نياز دارند.
    15. قاعده محترم شمرده شود. تصميمات و اقدامات شورا بر اساس يک مبناي مشخص،معقول و مقبول باشد و سليقه و هيجان، فاميل/قوم سالاري، پارتي بازي و... بر امورات شورا تاثير نگذارد.
    16. برنامه محترم شمرده شود. براي امور مهم، جدول و برنامه مدون وجود داشته باشد، يعني شورا بايد بتواند با توجه به مشکلات موجود برنامه مشخص مکتوب(و نه حرف‌هاي پراکنده شفاهي مبهم) ارائه دهد و فعاليت‌ها مبتني بر برنامه(و نه هر روز هر کاري به ذهن رسيد) اجرا شود.