• وبلاگ : وب سايت اختصاصي دکتر خسرو محمدي
  • يادداشت : سات روآر، نه سوادرودبار
  • نظرات : 114 خصوصي ، 869 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + خسرو 

    دوستان گرامي؛ نزديک به 8 سال از آغاز فعاليت هاي اين صفحه مي گذرد و من مايلم از همه دوستاني که در اين مدت اين صفحه را در کنار صفحات خواندني خود حفظ کرده اند و حتي فراتر از آن به توسعه مخاطبان اين صفحه کمک کرده اند، تشکر کنم.

    هر نويسنده اي براي خوانده شدن مي نويسد و براي شخص من انديشيدن و نوشتن وسيله اي است براي کاشتن بذرهاي تغيير خود و جهان از آنچه هستيم و به آنچه مي توانيم باشيم.

    علي رغم اينکه به دليل مشغله هاي کاري و همچنين اهميت وجود انسجام دروني مطالبي که منتشر مي شود، انتشار مطالب و نوشتن براي اين صفحه و خواننده هاي محترم مدتي به تاخير افتاد، علاقمندم ضمن تشکر از پيگيري ها و همچنين توجه مستمر به اين وب و افزايش و وجود مستمر بازديدها، بتوانم جوابگوي الطاف دوستان خوبم باشم و به نوشتن در اين صفحه ادامه دهم. اين بازديدها به بنده اين اطمينان قلبي را مي بخشد که امروز نوشتن و سخن گفتن بهتر از سکوت و درخود ماندني است گاهي ممکن است بخواهم آن را دنبال کنم. حس ارزشمندي که هنوز کارهايي هست که توان انجام آن را داشته باشم.

    براي آشنايي بيشتر با ديدگاه هاي همراهان اين صفحه و نزديک تر ساختن شکل توليد محتوي به نظرات همراهان گرامي و همچنين اشتراک مطالب و مسائل، منتظر اظهار نظر همه دوستان خوبم هستم.

    ارادتمند: خسرو محمدي

    @DrKhMohammadi

    kh.mohamadi@gmail.com

    satroar.parsiblog.com