• وبلاگ : وب سايت اختصاصي دکتر خسرو محمدي
  • يادداشت : سات روآر، نه سوادرودبار
  • نظرات : 114 خصوصي ، 869 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + خسرو 
    حقيقت اسلام در زيارت و راهپيمايي اربعين قابل درك و مشاهده است؛ حركت نرم، اما برق آساي شيعه كه به زودي تمام مردمان حق پرست و آزاده جهان را به سمت خود مي كشاند. اين گرما و جوشش خون امام حسين(ع) است كه هنوز بعد از 1300 سال، در مردم جهان هيجان ايجاد مي كند تا تفكر و منطق شيعه جهانگير شود. منطقي كه علي(ع) و حسين(ع) و ديگر ائمه سردمدار آن هستند و تاكنون كسي پيدا نشده تا بتواند برتر از كلام آنها كلامي و برتر از حركت عدالت خواهانه و دين مدارانه آنها حركتي انجام دهد. اين قدرت سخت افزاري و نرم افزاري شيعه است كه روز به روز فراگيرمي شود.
    هيچ شهادتي هم شهادت حسين (ع) نمي شود. خوني كه هنوز مي جوشد، يعني حالا حالا ها خواهد جوشيد و نگاه هاي حق طلبان را همچنان معطوف خود خواهد كرد. مي توان گفت كه روز عاشورا هنوز شب نشده است و حضرت صاحب(عج) خواهد آمد تا پرچم حسين(ع) را برافرازد. او وقتي خواهد آمد كه همه جهانيان حسين ابن علي و حركت او را بشناسند و رو به سوي او آورند.
    حديث "ان الحسين مصباح الهدي..." در حال تحقق است تا در اين وانفساي ظلم و جور و فساد و جهل كه جهان و جهانيان را فراگرفته، امام حسين (ع) نجات بخش و هدايت كننده بشريت باشد.