• وبلاگ : وب سايت اختصاصي دکتر خسرو محمدي
  • يادداشت : سات روآر، نه سوادرودبار
  • نظرات : 114 خصوصي ، 869 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + خسرو 
    دولت مرد به از ادب اوست...!!!
    ترامپ تفنني به سياست آمد و حالا جِدي جِدي در بلندترين کاخ قدرت دنيا نشسته است.
    بيش از 58 ميليون آمريکايي به ترامپ راي دادند و بسياري از زنان او را انتخاب کردند، شايد الهه‌ي لذت و خوش‌باشي در ترامپ حلول کرده و در يک دگرديسي اخلاقي، بيشترينه آمريکايي‌ها را مفتون خود کرده است. روياي آمريکايي يعني ثروت و هر چه بيشترثروت، حالا مصداقي يافته به نام ترامپ و براي خيلي از آمريکايي‌ها خنده‌ي ترامپ خلاصه همه خوبي‌هاست. او کسي است که تا اينجاي عمر به هرچه مي‌خواسته رسيده است. خانواده‌اش عروسک‌هاي باربي زنده‌اند و حرف‌هايش به‌راحتي در معده عوام هضم مي‌شود. همان‌قدر از سياست و دنيا مي داند که بيشتر آمريکايي‌ها مي دانند و همين ندانستن ، قرابت مي‌آورد.
    دکترين‌اش سرشار از تضاد است و سرجمع مواهب نظريه‌هاي متضاد. آمريکاي قدرتمند در جهان و در عين حال منزوي و در عين حال همه چيز تفسير يک دلال املاک را پيدا مي‌کند، قدرتمند و منزوي يعني شريک در هر سودي و هم‌زمان، بي‌خيال همه آشوب‌هاي عالم از حقوق بشرش گرفته تا جنگ سياه خاورميانه. ترامپ آرزوي بر باد رفته‌ي ميليون‌ها آمريکايي است، يک آدم حسابي که هر چه بخواهد مي‌خرد و به «مقام چند» رسيده است يعني که به هر که مي‌رسد مي‌گويد چند مي‌ارزي و مي‌تواند جيرينگي چک‌اش را بکشد.
    ترامپ آدم يک‌شبه است ، برنامه ندارد اما وعده بسيار. دير رسيده و زود مي‌خواهد برود. مثل يک فيلم پورن سرشار از کشاکش و سر و صداست و ببينده را ميخ‌کوب مي کند، بي‌هيچ قصه‌اي و بي نتيجه. انتخاب ترامپ، سونامي منجلاب بي‌اخلاقي است که زمين را خواهد گرفت و مگر نه اينکه پيش از اين، گندِ همه‌چيز در آمده بود و حالا ترامپ، علم‌دارِ سفيد پوستان بلوند اروپايي-آمريکايي است که عن‌قريب لشکر سلم و تورش از احزاب دست راستي کشورهاي اروپايي بيرون مي‌ريزند. ترامپ ممکن است همه کار بکند اما مي‌توان مطمئن بود کار درست را احيانا اتفاقي انجام خواهد داد.
    ترامپ نشانه بي‌آرماني انسان معاصر ماست، توده‌هاي بي‌چشم که زندگي را دنبال استيک برشته خوک، بو مي‌کشند. ترامپ و امثال ترامپ مي‌توانند دنيا را آتش بزنند اگر من و تو هيزم‌اش باشيم.