سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ازدواج حالتی ایستا و راکد آن هم بین دو شخص تغییرناپذیر نیست. ازدواج سفری روحی-روانی است که با شور و حال و سرمستی "جذب شدن" آغاز شده و از میان گذرگاه ناهموار و پر پیچ و خم درونکاوی و خودشناسی ادامه می یابد و در نهایت به خلق کانونی صمیمی، شاد و همیشگی می انجامد. آنچه که در این میان مهم است این است که درک کنید خوشبختی شما نه به پیدا کردن همسر ایده آل بلکه به میزان تمایل شما به کشف و درک بخشهای پوشیده و پنهان وجود خودتان بستگی دارد.
هر رابطه ای ممکن است مسیری قابل پیش بینی را از احساس شادی و خوشبختی و عشق اولیه به کابوس سردی و اختلاف طی کند؛ هرچند هر رابطه ای که همراه با قصد و تعهد و آگاهی باشد، امکان بالقوه سفری متحول کننده در جهت رشد روحی، معنوی، و رسیدن به تکامل و یکپارچگی را نیز دارد. و "ایماگودرمانی" در روابط زناشویی رویکردی است برای نیل به رابطه ای آگاهانه بین همسران که التیام صدمات دوران کودکی را میسر می سازد.
زوج ها تشنه دریافت اطلاعات علمی و کاربردی برای یاری گرفتن در یافتن مسیر خود در زندگی و به سلامت گذشتن از آب های خروشان رابطه زناشویی هستند. از این رو کتاب «راهنمای زناشویی آسان» به سفارش "انجمن ازدواج و خانواده" و با همکاری اساتید گرانقدر جناب آقای حسن رحمانی شمس و جناب آقای سید مرتضی نظری، به عنوان منبعی برای استفاده و بکارگیری روش «ایماگودرمانی» ، ترجمه و توسط انتشارات نسل آفتاب به طبع چاپ آراسته شد.
کتاب «راهنمای زناشویی آسان» کتابی درباره نظریه و عمل ایماگودرمانی است که در آن یاد می گیرید چگونه در زندگی با همسرتان، دوستانی صمیمی تر باشید. این کتاب توسط نویسندگانی دانشمند و صاحب رویکرد نوشته شده است و در عین سادگی، تخصصی و حرفه ای نیز هست، و مخاطبان آن نه فقط دانشجویان، فارغ التحصیلان و اساتید رشته روانشناسی، بلکه همگان هستند. این کتاب را به کارشناسانی که با زوج ها کار می کنند و به همه زوج هایی که صادقانه خواهان رابطه ای مطلوب و عاشقانه هستند، پیشنهاد میکنم.
                                                                                 دکتر خسرو محمدی
                                                                            رئیس انجمن ازدواج و خانواده
                                                                                  اردیبهشت 1395

اولین دیدگاه را شما بگذارید

 آغاز...   

مشخصات مدیر وبلاگ

دکتر خسرو محمدی [60]

متخصص رواندرمانی و مشاوره، مدرس دانشگاه، پژوهشگر حوزه علوم رفتاری
ویرایش

لوگوی دوستان













ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ