سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرف الشمس ،نفوذ خرافات در بطن جامعه که یک انگشتری برای آنان کار انجام میدهد! در حالیکه یک جادو و طلسم معروف میباشد! درطول تاریخ و مخصوصا بعد از اسلام و درمذهب شیعه خیلی چیزها را در غالب دعا،، تبرک، توسل ،حرز، تعویذ و .. به خورد عوام داده اند ، این عمل  به منظور سلطه ی غیر فیزیکی از طریق آلوده کردن مردم به موجودات غیر ارگانیک اتفاق افتاده است که با فریب انسانها خود با دست خود و با صرف هزینه، پیمان با شبکه منفی بسته و شیاطین را وارد زندگی خود، خانواده و اطرافیان مینمایند.

 می گویند که روی انگشتر شرف شمس اسماء الهی نوشته شده، به تصویرش نگاه کنید! کدام اسماء؟ ستاره ی ای که نماد یهودیت و شیطان پرستیه؟ یا خط و خطوطی که مرسوم در طلسمهای یهودی هستند ؟ 

مگر امام صادق ع نفرمود: هر چیزى باید به قرآن و سنّت ارجاع داده شود و هر حدیثى که موافق با قرآن نباشد، دروغى خوش نماست (ابى الفتوح رازى، تفسیر رازى، ج 3،ص 69، رقم 2 ) 

 برخی به ثبت نام موکل شمس را قبول دارند، میدونید موکل یعنی چی؟یعنی یک جن وکیل فرد برای انجام کارهایی میشه، مگر نه اینکه قرآن می فرماید: کفی بالله وکیلا؟ 

اصلا هدف مردم از تهیه طلسم شرف شمس چیه؟ 

کسب روزی؟ مگر نه اینکه "لیس للانسان الا ما سعی" یا "ولله خیر الرازقین"؟ 

سلامتی؟مگر نه اینکه: اللهُ شافی؟ 

بر طرف شدن گرفتاری ها؟ مگر نه اینکه "نعم المولی و نعم النصیر"؟

 یعنی خدا از ما میخواد که یک چیزی،روی انگشتر بنویسیم بعد بهمون عنایت کنه؟ واقعا عدالت الهی زیر سوال نمیره؟ 

اگر ما به یک نوشته این همه اعتماد داریم پس اعتماد به خدا کجاست؟

 در ضمن در سالهای اخیر میزان استفاده از طلسمها در میان مردم با تصور اینکه گرفتاریهاشون حل بشه به صورت چشمگیری زیاد شده، پس چرا روز به روز همه گرفتار تر میشن؟  همه دنبال این هستن که هر کاری انجام بدن ولی کمی تفکر و توجه نداشته باشند. مگر نمیگویند یک ساعت تفکر برابر هفتاد سال عبادته؟.دوستان باید کمی آگاهانه تر با مسائل رو به رو بشیم که خدای نکرده نشویم مصداق اکثرهم لا یعقلون...


نظر()

 آغاز...   

مشخصات مدیر وبلاگ

دکتر خسرو محمدی [60]

متخصص رواندرمانی و مشاوره، مدرس دانشگاه، پژوهشگر حوزه علوم رفتاری
ویرایش

لوگوی دوستان













ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ