سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستان گرامی؛ نزدیک به 8 سال از آغاز فعالیت های این صفحه می گذرد و من مایلم از همه دوستانی که در این مدت این صفحه را در کنار صفحات خواندنی خود حفظ کرده اند و حتی فراتر از آن به توسعه مخاطبان این صفحه کمک کرده اند، تشکر کنم.

هر نویسنده ای برای خوانده شدن می نویسد و برای شخص من اندیشیدن و نوشتن وسیله ای است برای کاشتن بذرهای تغییر خود و جهان از آنچه هستیم و به آنچه می توانیم باشیم.

علی رغم اینکه به دلیل مشغله های کاری و همچنین اهمیت وجود انسجام درونی مطالبی که منتشر می شود، انتشار مطالب و نوشتن برای این صفحه و خواننده های محترم مدتی به تاخیر افتاد، علاقمندم ضمن تشکر از پیگیری ها و همچنین توجه مستمر به این وب و افزایش و وجود مستمر بازدیدها، بتوانم جوابگوی الطاف دوستان خوبم باشم و به نوشتن در این صفحه ادامه دهم. این بازدیدها به بنده این اطمینان قلبی را می بخشد که امروز نوشتن و سخن گفتن بهتر از سکوت و درخود ماندنی است گاهی ممکن است بخواهم آن را دنبال کنم. حس ارزشمندی که هنوز کارهایی هست که توان انجام آن را داشته باشم.

برای آشنایی بیشتر با دیدگاه های همراهان این صفحه و نزدیک تر ساختن شکل تولید محتوی به نظرات همراهان گرامی و همچنین اشتراک مطالب و مسائل، منتظر اظهار نظر همه دوستان خوبم هستم.

ارادتمند: خسرو محمدی

@DrKhMohammadi

kh.mohamadi@gmail.com

satroar.parsiblog.com


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 آغاز...   

مشخصات مدیر وبلاگ

دکتر خسرو محمدی [60]

متخصص رواندرمانی و مشاوره، مدرس دانشگاه، پژوهشگر حوزه علوم رفتاری
ویرایش

لوگوی دوستان













ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ