سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هدف وبلاگ ضمن اینکه برقراری ارتباط بین اهالی و دوستان برای تبادل نظر در راستای پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و رفاهی ساترور است، نگاهی تحلیلی نیز به مسائل و رخدادهای روستا دارد و طبیعی است که این نگاه متضمن نقادی است. آنچه که در وبلاک تاکنون روی داده، علی رغم نگاه گاه تند و تیزش، کاملا شفاف و خیرخواهانه است. چه آنجا که به برخی رفتارهای افرادی حمله شده یا آنجا که شورا مورد انتقاد قرار گرفته است. آنچه که بیان شد کاملا شفاف، روشن، قابل بررسی و حتی قابل اندازه گیری است. اگر نقدی درست بوده یا نادرست، درک آن به شعور خواننده سپرده شده تا نتیجه گیری خودش را داشته باشد. بنابراین چنین رویکردی هیچ گاه روستا را دچار مشکل نمی کند. هیچ گاه نقد و تحلیل باعث اختلال در روند پیشرفت نمی شود، بلکه همیشه باعث رشد و تحول است. آن چیزی که می تواند در روند رو به رشد روستا خلل وارد نماید، رفتارها و فعالیت های زیرپوستی و مافیایی است که فعالیت در لایه های زیرین باعث ایجاد زلزله و خرابی می شود. متاسفانه همیشه در مقابل فعالیت های پنهانی و وسوسه گونه چشم پوشی کرده اما در برابر اعتراضات و نقدهای شفاف و روشن و علنی موضع گیری می نماییم. آنچه در وبلاگ رخ می دهد ظاهر و باطنش همین است و همه چیزش بطور علنی قابل رویت، بررسی و پذیرش یا عدم پذیرش است.

مطمئنا وبلاک این رویه مثبت خود را علی رغم اینکه ممکن است به مذاق بعضی خوش نیاید ادامه خواهد داد. نتیجه اش را سال های بعد روستا و اهالی محترمش درو خواهند کرد.

امیدوارم بتوانم در سال جدید علی رغم مشغله کاری زیادم، وقت بیشتری را به وبلاگ و همینطور روستای زیبایم و هم ولایتی های عزیزم اختصاص دهم.

دست محبت و دوستی به سوی همه شما عزیزان و همینطور دست اندرکاران و مسئولان شورا دراز می کنم.

با آرزوی موفقیت و سربلندی همه ساترواری های عزیز

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 آغاز...   

مشخصات مدیر وبلاگ

دکتر خسرو محمدی [60]

متخصص رواندرمانی و مشاوره، مدرس دانشگاه، پژوهشگر حوزه علوم رفتاری
ویرایش

لوگوی دوستان













ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ