سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 در منطقه ای که خشونت ورزی و کینه توزی، عرصه را بر مردمان تنگ کرده، ایرانیان در یک فرآیند مدنی، رقابتی مسالمت آمیز و قانونی را شکل بخشیدند، که بی تردید الگویی کم نظیر برای همه کشورهای در حال توسعه جهان است. آرامش چشمگیر در فضای انتخاباتی کشور، شرایط را برای تحقق رونق اقتصادی مهیا ساخته و چشم اندازی روشن و امیدبخش را برای همه ایرانیان به وجود آورده است.

مردم آکاه و هوشمند سوادکوه نیز ضمن ثبت بیشترین رکورد حضور در انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سطح کشور(حضور بیش از 95 درصدی)، با حضور آگاهانه و پرشور خود خواهان آنچیزی هستند که شایسته آنند. با ارسال صندوق های رای به سات روآر، اهالی خوب سات روآر هم حضوری چشمگیر و گرم در زمستان سرد پای سندوق های رای داشتند. 

در مجموع آراء اخذ شده از صندوق های رای در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، آقای عبدالله رضیان به مجلس راه یافت و آقایان سیدعلی ادیانی و کمال علی پور خنکداری به مرحله دوم راه یافتند. 

انتظار مردم آگاه و فهیم سوادکوه از نمایندگان منتخبشان در مجلس شورای اسلامی این است که ضمن حضوری فعال و جدی در صحن قانون گذاری مملکت، ملی فکر کنند و محلی و منطقه ای عمل نمایند. 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 آغاز...   

مشخصات مدیر وبلاگ

دکتر خسرو محمدی [60]

متخصص رواندرمانی و مشاوره، مدرس دانشگاه، پژوهشگر حوزه علوم رفتاری
ویرایش

لوگوی دوستان













ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ